Többen szétszedték az egely wheelt és tény, hogy nincs a belsőben eldugva semmiféle trükk. A fordulatszámmérőre hivatkozni persze a 72 fog miatt nagyon átlátszó, mert az máshogyan is megoldható lenne. A fogak homlokfelületének a nagysága jelentős tényező. Persze nem amiatt, hogy forog-e, vagy sem, hanem azért hogy mennyire forog. A forgás intenzitását próbálták is növelni, de nem a felület nagyobbításával, hanem a korong az alatta lévő laptól való magasabbra való helyezésével. Tehát a szabadabb légáramlás biztosításával. Ez lett volna, vagy volt, az úgynevezett 36 ford/perces kerék. Viszont kivonták a forgalomból, vagy be sem került. Gondolom a nagyobb oldalirányú kilengés lehetősége miatt a tűs "csapágyazás" sérülékenyebb volt.
"A kerék teljes él vetülete 1,3cm2. Ez a 72drb fog és a hat küllő éle, a 0,11mm vastag lemezből! Meglepően sok! JF"
A másik fura dolog ami sokat mosolygásra késztet, hogy minek egy "ilyen híres szabad energia szakinak" néhány led működtetéséhez elem? (lásd 6-os jelzéssel megjelölve)
Az alábbi képet a Zetetique helyről töltöttem le. Itt is láthatóak még hasonló képek.
Utolsó kommentek